GŁOWICA CB250CC KOMPLETNA ZS 169FMM tłok 69mm rozstaw szpilek:68/65/64/65 Głowica jest całkowicie zmontowana i kompletna do montażu. Pasuje m.in do:...
Komplet dwóch dźwigienek zaworowych wraz z ośkami. Dźwigienki w komplecie ze śrubami zaworowymi....
Dźwignia włączająca sprzęgło do silników CB250. W komplecie ze sprężyną oraz zabezpieczeniem. Końcówka dźwigni nitowana. Pasuje m.in do:...
Dźwignia zmiany biegów do silników CB250.
Filtr oleju wraz ze sprężyną do silników CB250. Średnica zewnętrzna uszczelki w filtrze: 26 mm
Bagnet do sprawdzania poziomu oleju do silników CB250.
Cewki iskrownika / stator do silników CB200 CB250CC CG200 CG250 Stator posiada podstawę wykonaną ze stali. Posiada on 12 cewek. W komplecie wraz z impulsatorem. Pasuje m.in do:...
Karter środkowy do silnika CB250.
Karter silnika lewy do silników CB250.
Karter prawy do silnika CB250. Pasuje m.in do:...
Kompletne sprzęgło do silników CB250 165/169FMM.
Silnik 4T CB250 169FMM ( produkowany przez fabrykę ''ZONGSHEN'' , która produkuje silniki dla BMW oraz Piaggio ) Silnik posiada 1 cylinder o pojemności 250ccm. Jest chłodzony powietrzem i posiada moc 22KM przy 9000obr./min. Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa ( 1 N 2 3 4 5 ). Zapłon elektroniczny CDI oraz nożny. Rozrząd na łańcuchu. Silnik jest zalany fabrycznie olejem 10W40 i jest gotowy do użytkowania. Warunkiem utrzymania gwarancji jest montaż silnika w autoryzowanym serwisie motocyklowym przez mechanika oraz wykonywanie regularnych przeglądów gwarancyjnych. Karta gwarancyjna silnika Przedmiotem sprzedaży jest nowy silnik, który wymaga dotarcia! Silnik w kolorze czarnym dostępny jest pod indeksem CB250-169FMM Pasuje m.in do:...
Silnik 4T CB250 165FMM ( produkowany przez fabrykę ''ZONGSHEN'' , która produkuje silniki dla BMW oraz Piaggio ) Silnik posiada 1 cylinder o pojemności 250ccm. Jest chłodzony powietrzem i posiada moc 16KM przy 7000obr./min. Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa ( 1 N 2 3 4 5 ). Zapłon elektroniczny CDI oraz nożny. Rozrząd na łańcuchu. W zestawie znajduje się : kolektor ssący świeca zapłonowa kopka dźwignia zmiany biegów pokrywa zębatki zdawczej Silnik jest zalany fabrycznie olejem 10W40 i jest gotowy do użytkowania. Warunkiem utrzymania gwarancji jest montaż silnika w autoryzowanym serwisie motocyklowym przez mechanika oraz wykonywanie regularnych przeglądów gwarancyjnych. Karta gwarancyjna silnika Przedmiotem sprzedaży jest nowy silnik, który wymaga dotarcia! Silnik pasuje m.in. do :...