FAQ

Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami z zakładki Współpraca hurtowa.
W drugiej części strony dostępne są też pytania dotyczące klientów zagranicznych.

Zamówienia i Ceny Hurtowe:

  • Pytanie: Jakie są minimalne ilości zamówień hurtowych?
    • Odpowiedź: Na naszej platformie nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Realizujemy wszystkie zamówienia.

  • Pytanie: Czy oferujecie rabaty hurtowe? Jakie są progi rabatowe?
    • Odpowiedź: Tak, oferujemy atrakcyjne rabaty hurtowe uzależnione od wartości zamówienia oraz stałej współpracy. Szczegółowe progi rabatowe zostaną przedstawione przy nawiązywaniu współpracy.

  • Pytanie: Jak mogę uzyskać dostęp do cen hurtowych?
    • Odpowiedź: Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych proszę zarejestrować się na naszej stronie i uzupełnić dane firmy w tym NIP oraz dane kontaktowe, na tej podstawie zostanie dokonana weryfikacja, a po niej zostanie przyznany dostęp do cen hurtowych na Państwa koncie. Po włączeniu cen hurtowych zostaną o tym Państwo poinformowani mailowo jak również telefonicznie. W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail: biuro@skuteryczesci.pl lub na telefon: +48 888 131 202
  • Pytanie: Czy wystawiacie faktury VAT?
    • Odpowiedź: Oczywiście wystawiamy faktury VAT. Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia. Jeśli jesteś firmą, ale chcesz dokonać zakupu na paragon prosimy o informację w komentarzu do zamówienia.

Dostępność Produktów i Asortyment:

  • Pytanie: Czy wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne w magazynie?
    • Odpowiedź: Wszystkie produkty oznaczone jako dostępne mamy na magazynie i są wysyłane w ciągu 24h od złożenia zamówienia. W przypadku zamówień z większą ilością produktów dostawa jest ustalana indywidualnie z klientem.
  • Pytanie: Czy planujecie poszerzenie asortymentu? Jak mogę być na bieżąco z nowościami?
    • Odpowiedź: Nieustannie pracujemy nad poszerzeniem naszego asortymentu o nowe części i akcesoria do skuterów. Jeśli brakuje jakiegoś asortyment napisz sprawdzimy, co da się zrobić. Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony oraz śledzenia wiadomości B2B wysyłanych do naszych klientów.

  • Pytanie: Czy jest możliwość integracji hurtowni z innymi platformami: bazy produktów, zdjęć, opisów, cen asortymentu itp.?
    • Odpowiedź: Oferujemy możliwość integracji sklepu z hurtownią plikiem xml i csv oraz autorskimi integracjami – Operujemy na plikach .xml bądź .csv. Naszą hurtownię można bez problemów obsługiwać m.in z Baselinker’em, Shoperem, Apilo, SellAsist, Sellingo XSell, Sky-Shop, PrestaShop, WooComerence, Shopify, RedCart, Shoplo i innymi systemami sprzedażowymi. Po podpisaniu umowy handlowej możemy udostępnić Ci dostęp do tych plików, aby rozpoczęcie sprzedaży było jak najłatwiejsze. Zarówno programy do obsługi już stworzonego sklepu jak i strony, dzięki którym mógłbyś rozpocząć sprzedaż są przystosowane do pracy z naszą hurtownią.

Wysyłka i Dostawa:

  • Pytanie: Jakie są koszty i formy dostawy dla zamówień hurtowych?
    • Odpowiedź: Od 500zł netto wysyłka zamówień na terenie Polski jest darmowa. Również w przypadku wysyłki silników czy palet – klient ma zapewnioną darmową dostawę. Przy większych zamówieniach np. paletowych skontaktujemy się, aby ustalić dogodny dzień dostawy. Dla zamówień poniżej 500zł netto oraz klientów zagranicznych zapraszamy do zapoznania się z cennikiem dostaw: https://www.skuteryczesci.pl/webpage/koszty-i-sposoby-dostaw.html
  • Pytanie: Jaki jest czas realizacji zamówień hurtowych?
    • Odpowiedź: Standardowy czas realizacji zamówień hurtowych wynosi 24h od momentu potwierdzenia zamówienia i zaksięgowania płatności (w przypadku przedpłaty). Zamówienia złożone do godziny 13 (w dni robocze) wysyłamy jeszcze tego samego dnia, dzięki czemu klient najczęściej na drugi dzień ma zamówiony towar u siebie. Czas dostawy może też być zależny od wybranej formy transportu.

  • Pytanie: Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia hurtowego?
    • Odpowiedź: Tak, oferujemy możliwość odbioru osobistego zamówień hurtowych w naszej siedzibie pod adresem: ul. Buforowa 125, H-15; 52-131 Wrocław. W przypadku wybrania na zamówieniu odbioru osobistego, prosimy poczekać na maila z potwierdzeniem gotowości do odbioru.

Reklamacje i Zwroty:

  • Pytanie: Jaka jest procedura reklamacji wadliwych produktów?
  • Pytanie: Czy istnieje możliwość zwrotu towaru? Na jakich warunkach?
    • Odpowiedź: Przyjmujemy zwroty towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz naszymi wewnętrznymi regulaminami. Warunkiem zwrotu jest odesłanie nieużywanego i nieuszkodzonego towaru w oryginalnym opakowaniu w określonym terminie. Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu są dostępne na naszej stronie: https://www.skuteryczesci.pl/webpage/informacje-prawo-do-odstapienia-od-umowy.html w razie pytań proszę o kontakt z działem obsługi klienta B2B.

Współpraca i Konto B2B:

  • Pytanie: Jak mogę założyć konto B2B? Jakie dokumenty są potrzebne?
    • Odpowiedź: Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych proszę zarejestrować się na naszej stronie i uzupełnić dane firmy w tym NIP oraz dane kontaktowe, na tej podstawie zostanie dokonana weryfikacja, a po niej zostanie przyznany dostęp do cen hurtowych na Państwa koncie. Po włączeniu cen hurtowych zostaną o tym Państwo poinformowani mailowo jak również telefonicznie.

  • Pytanie: Czy istnieje możliwość indywidualnych ustaleń warunków współpracy?
    • Odpowiedź: Jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia warunków współpracy z naszymi partnerami B2B. Zachęcamy do kontaktu w celu omówienia potrzeb i oczekiwań. Zapewniamy możliwość indywidualnych rabatów jak i zamawianie towaru bezpośrednio pod klienta.

Płatności:

  • Pytanie: Jakie formy płatności akceptujecie dla zamówień hurtowych?
    • Odpowiedź: Akceptujemy płatności przelewem bankowym lub za pobraniem. W przypadku płatności na miejscu możliwa jest też płatność gotówką i kartą. Dla stałych klientów oferujemy możliwość płatności z odroczonym terminem (po podpisaniu umowy handlowej). Więcej informacji na naszej stronie: https://www.skuteryczesci.pl/webpage/formy-platnosci.html

Najczęściej zadawane pytania zagraniczne B2B:

  • Jak otrzymać dostęp do cen hurtowych?
  • Proszę zarejestrować się na naszej platformie i uzupełnić dane firmy, po weryfikacji na waszym koncie zostaną włączone ceny hurtowe, zostaniesz o tym poinformowany mailowo.

  • Jak wygląda proces składania zamówienia?
  • Dodaj produkty do koszyka i złóż zamówienie (jeśli posiadasz VAT UE zaznacz tę opcję w koszyku pod tabelą z wybranymi produktami). Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz od nas Fakturę Proformę z aktualną stawką transportową (w zależności od ilości i wagi paczek; przykładowe ceny podane są na dole strony pod tym linkiem). Paczki wysyłamy jeszcze tego samego dnia po otrzymaniu płatności za zamówienie. Jeśli masz wątpliwości, co do procesu lub ceny przesyłki napisz do nas odpowiemy na wszystkie pytania: biuro@skuteryczesci.pl.

  • Czy wystawiacie fakturę z VAT UE?
  • Tak, wystawiamy faktury zagraniczne z VAT UE, wystarczy mieć aktywny numer VIES.

  • W jakiej walucie mogę zapłacić za zamówienie?
  • Mamy konto w PLN i w EUR, jeśli Twoja waluta jest w Euro proponujemy płatność na konto w walucie EUR, aby uniknąć przewalutowania. Oba konta są podane na naszej stronie w zakładce konta bankowe i są wpisane na białą listę, więc nie musisz obawiać się o swoje pieniądze.

  • Czy mogę śledzić paczkę i ile trwa transport?
  • W mailu otrzymujesz numer listu przewozowego do śledzenia paczki, transport międzynarodowy w zależności od kraju trwa od 1-3dni.

  • Czy mogę zlecić transport u swojego przewoźnika?
  • Oczywiście, że tak. Cały czas staramy się aby transport naszych zamówień był bezpieczny i w dobrej cenie, natomiast jeśli masz tańszą lub swoją preferowaną opcję transportu możesz ją wybrać, dostosujemy się.

Jeśli odpowiedź na Twoje pytanie nie pojawiła się powyżej zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy dostępni mailowo i telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie? Sprawdź zakładkę o nas.

biuro@skuteryczesci.pl

Dział handlowy: +48 888 13 12 02  Biuro: +48 881 479 603

Pozdrawiamy
Zespół ATUT